W razie pytań prosimy o kontakt biuro@reservado.pl
Rezerwacja o każdej porze 24/7, bez zbędnej rejestracji. Wystarczy podanie numery telefonu komórkowego
Zbiorcze wiadomości email lub sms do wszystkich, bądź wybranych klientów. Możliwość edycji treści wiadomości.
Wszystkie informacje o kliencie w jednym miejscu. Wszystko zgodne z RODO.
Każdy nowy klient może stać się stałym dzięki Marketingowi Automatycznemu
Przejrzysty i intuicyjny terminarz
Automatyczne przypomnienia dla klientów o zbliżającej się wizycie.
Integracja z Przelewy24.pl . Płatność zaliczki lub całej kwoty przy rezerwacji dokonywanej przez klienta
Śledź, jak rośnie Twój biznes. Uzyskaj przydatne raporty dotyczące personelu, rezerwacji i klientów.
Połącz swoje strony internetowe z Reservado. Udostępnij możliwość rezerwacji klientom.
Reservado jest w stanie zaoferować bardzo prostą i jednocześnie skuteczną usługę,
której celem jest zautomatyzowanie wszystkich kwestii związanych z rezerwacjami.
Funkcjonalności naszego systemu rezerwacji wizyt pozwala przetwarzać dane klientów zgodnie z
Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
Nasz system pomoże zebrać niezbędne zgody oraz ograniczyć wgląd w dane pracownikom, którzy nie powinni mieć do nich dostępu.
Dzięki temu nie musisz się martwić o to, że w Twojej firmie dane osobowe zostaną wykorzystane w nieprawidłowy sposób.
System rezerwacji online Reservado automatycznie kontaktuje się z wszystkimi osobami,
które dokonały rezerwacji i przypomina im o zbliżających się terminach umówionych spotkań.
Jest to mechanizm, który nie tylko optymalizuje wykorzystanie czasu poprzez upewnianie się, że zaplanowane wydarzenia będą dochodziły do skutku, ale pozwala on także na reagowanie z odpowiednim wyprzedzeniem w sytuacjach, kiedy spotkanie będzie musiało być anulowane.
Pozostawanie w stałym kontakcie to coś, co klienci doceniają i pozwala to przekształcać jednorazowe kontakty w stałą współpracę.
Reservado jest w pełni automatyczny i zintegrowany ze stroną internetową firmy. Funkcje aplikacji do rezerwacji wizyt są bardzo łatwe do obsłużenia i klient będzie mógł sobie z nimi poradzić samodzielnie o każdej porze dnia i nocy. Nie będzie już ograniczony godzinami działania biura i wygodniej dobierze odpowiedni dla siebie termin. Co więcej, funkcje aplikacji do rezerwacji wizyt obejmują kwestie finansowe, więc jeśli konieczne jest opłacenie wizyty, można to zrobić od razu z poziomu strony internetowej.
Reservado pozwala na tworzenie specjalnych raportów odnoszących się do wykorzystania czasu własnego i swoich pracowników.
Zbierane przez narzędzie dane można wykorzystywać do analizowania preferencji klientów oraz do maksymalizowania wykorzystania zasobów organizacji.