Chcesz wiedzieć jak działa RESERVADO?

Tutaj uzyskasz odpowiedzi na 3 najczęściej zadawane pytania

  • Ile czasu należy poświęcić na wdrożenie aplikacji RESERVADO w mojej firmie?
  • Wdrożenie aplikacji rozpoczyna się już w momencie pierwszej rozmowy telefonicznej kiedy to nasz konsultant przeprowadza wywiad z potencjalnym użytkownikiem na temat branży jak i kluczowych informacji dotyczących firmy takich jak rodzaju, ilość usług, liczby pracowników, godzin otwarcia itp. Następne spotkanie może się już odbyć następnego dnia kiedy to środowisko firmy opisane wcześniej przez użytkownika czeka przygotowane do uruchomienia przez nowego użytkownika. W trakcie tego krótkiego spotkania nadawane są: login, hasło, uprawnienia jak i przeprowadzony jest krótki kurs wdrażający nowego użytkownika w kluczowe funkcjonalności aplikacji. Reasumując wdrożenie trwa od kilkunastu do kilkudziesięciu minut w zależności od potrzeb naszego użytkownika-klienta.
  • Jakich korzyści mogę spodziewać się po wdrożeniu RESERVADO z zakresu Zarządzania moją firmą?
  • W trakcie wdrożenia zwrócimy Twoją uwagę na ważne aspekty z zakresu organizowania pracy, planowania działalności, kontroli czasu jak i motywowania swoich pracowników. Korzyści z tytułu np. zautomatyzowania wysyłania wiadomości drogą elektroniczną (e-mail), czy krótkich wiadomości tekstowych (SMS) są namacalne od razu po wdrożeniu. Po pierwsze spada liczba rezerwacji odwołanych, niezrealizowanych jak i pomyłek. Efektywne zarządzanie czasem nie tylko staje się faktem ale również ze względu na prostotę i intuicyjność narzędzia przyjemnością.
  • Jaki wpływ będzie miało wdrożenie RESERVADO na Marketing w mojej firmie?
  • Większość naszych klientów wśród głównych zalet aplikacji, które zauważa, zaraz po wdrożeniu wskazuje na wzrost zaufania wśród klientów jak i zwiększenie zasięgu swojego biznesu, chociażby w aspekcie czasu, gdyż aplikacja online pracuje w systemie 24/7 czyli nawet w niedziele wieczorem może przyjąć nową rezerwacje wizyty od klienta zewnętrznego o czym poinformuję pracownika następnego dnia rano. Klient za pomocą naszej aplikacji poznaje i stosuje techniki skutecznej promocji, rozbudowuje bazę klientów jak i rozwija zarządzanie relacjami z klientem (CRM). Zaufaj naszym ekspertom. Skorzystaj z naszej wiedzy i doświadczenia Zapraszamy do współpracy

Chciałbyś zadać więcej pytań?

Prosimy skontaktuj się z naszym działem sprzedaży biuro@reservado.pl