Tutaj uzyskasz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Ile czasu należy poświęcić na wdrożenie aplikacji RESERVADO w mojej firmie?
Wdrożenie aplikacji rozpoczyna się już w momencie pierwszej rozmowy telefonicznej kiedy to nasz konsultant przeprowadza wywiad z potencjalnym użytkownikiem na temat branży jak i kluczowych informacji dotyczących firmy takich jak rodzaju, ilość usług, liczby pracowników, godzin otwarcia itp.
Następne spotkanie może się już odbyć następnego dnia kiedy to środowisko firmy opisane wcześniej przez użytkownika czeka przygotowane do uruchomienia przez nowego użytkownika.
W trakcie tego krótkiego spotkania nadawane są: login, hasło, uprawnienia jak i przeprowadzony jest krótki kurs wdrażający nowego użytkownika w kluczowe funkcjonalności aplikacji.
Reasumując wdrożenie trwa od kilkunastu do kilkudziesięciu minut w zależności od potrzeb naszego użytkownika-klienta.
Jakich korzyści mogę spodziewać się po wdrożeniu RESERVADO z zakresu Zarządzania moją firmą?
W trakcie wdrożenia zwrócimy Twoją uwagę na ważne aspekty z zakresu organizowania pracy, planowania działalności, kontroli czasu jak i motywowania swoich pracowników. Korzyści z tytułu np. zautomatyzowania wysyłania wiadomości drogą elektroniczną (e-mail), czy krótkich wiadomości tekstowych (SMS) są namacalne od razu po wdrożeniu. Po pierwsze spada liczba rezerwacji odwołanych, niezrealizowanych jak i pomyłek. Efektywne zarządzanie czasem nie tylko staje się faktem ale również ze względu na prostotę i intuicyjność narzędzia przyjemnością.
Jaki wpływ będzie miało wdrożenie RESERVADO na Marketing w mojej firmie?
Większość naszych klientów wśród głównych zalet aplikacji, które zauważa, zaraz po wdrożeniu wskazuje na wzrost zaufania wśród klientów jak i zwiększenie zasięgu swojego biznesu, chociażby w aspekcie czasu, gdyż aplikacja online pracuje w systemie 24/7 czyli nawet w niedziele wieczorem może przyjąć nową rezerwacje wizyty od klienta zewnętrznego o czym poinformuję pracownika następnego dnia rano. Klient za pomocą naszej aplikacji poznaje i stosuje techniki skutecznej promocji, rozbudowuje bazę klientów jak i rozwija zarządzanie relacjami z klientem (CRM).
Zaufaj naszym ekspertom. Skorzystaj z naszej wiedzy i doświadczenia. Zapraszamy do współpracy
Czy cena systemu zależna jest od ilości rezerwacji?
Nie, cena abonamentu za system do rezerwacji jest zależna tylko od ilości zasobów (pracowników, boisk, stanowisk obsługi).
Faktura za system do rezerwacji wystawiana jest z góry, natomiast za wykorzystane smsy z dołu.
Mam kilka salonów, czy będę musiała się przelogowywać, aby mieć podgląd do każdego z nich?
Nie, system rezerwacji wizyt online Reservado jest zaprojektowany w taki sposób, aby właściciele kilku punktów usługowych mogli w łatwy sposób obsługiwać rezerwacje w różnych lokalizacjach. Wybór punktu odbywa się za pomocą listy rozwijalnej na głównej stronie z kalendarzem.
Co muszę zrobić, aby rozpocząć korzystanie z systemu do rezerwacji online?
W celu rozpoczęcia korzystania z systemu należy zarejestrować się poprzez formularz rejestracyjny na naszej stronie.
Wdrożeniowcy firmy CIS Software sp. z o. o. Sp. K dostarczającej system do rezerwacji online skontaktują się z Państwem
w celu uzyskania niezbędnych danych do przygotowania środowiska dostosowanego do Państwa potrzeb. Są to takie informacje jak:
ilość zasobów, świadczone usługi, czasy trwania usług, ilość działalności itp. Ustawienia te są wprowadzane przez pracowników
na start, natomiast w każdym momencie upoważnieni użytkownicy mogą wprowadzone dane zaktualizować.
Czy klient może sam odwołać rezerwację?
Nie, system Reservado nie umożliwia samodzielnego usuwania rezerwacji przez klienta. Ma to zapobiec usuwania rezerwacji na chwilę przed jej wykonaniem. Aby usunąć rezerwację klient musi skontaktować się z recepcją.
Czy istnieje możliwość przeniesienia danych z innego systemu, ile kosztuje taka usługa?
Tak, istnieje taka możliwość. Państwo dostarczają Nam plik z danymi w formacie xml, csv lub plik excelowy, a my importujemy dane do Reservado, usługa bezpłatna.